|
www.reko.fora.pl Forum Federacji Rekonstrukcji Historycznej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MPi
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: Śro 22:39, 15 Sty 2014 Temat postu: MONTEREAU (14 - 16 lutego 2014), Francja, 200-rocznica |
|
|
Impreza wyjazdowa (daty jak w tytule)
Dowództwo Dywizji XW chce wysłać reprezentację z różnych pułków na rekonesans. Jest to już wyjazd będący elementem kampanii 1814.
Jeśli ktoś będzie chętny, to sztab Dywizji ma się zająć organizacją wspólnego wyjazdu.
Miejsce jest kilkadziesiąt kilometrów od Paryża. Ze zdjęć widać, że jest malownicze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dominika
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:39, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
kiepska to reprezentacja pułku w postaci markietanki, ale gdyby przed zamknięciem listy na końcu znalazło się jakieś jedno ewentualne wolne miejsce to chciałabym je zająć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 8:30, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
odpadam mam zimowisko z zuchami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Werewolf
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa,Wola
|
Wysłany: Czw 8:43, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
zgłaszam się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
panna Ambrozik
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z internetuff
|
Wysłany: Czw 12:48, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja chce, ja!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jurgen
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warschau
|
Wysłany: Czw 15:34, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jestem na etapie rozważania terminowo-kalendarzowo-budżetowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Juliette
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:45, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
pisze sie na to. : 3
Kosai na 90%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JOHNY
Odznaczony za aktywność.
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:51, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Temat został wpisany na forum pro forma, na bitwę tą nie wybiera się dużo ludzi, nie ma dofinansowania, transportu, jedzenia, niepewne jest zakwaterowanie (jego forma) być może będzie trzeba za wszystko zapłacić samemu czyli transport około 200-300 pln zakwaterowanie i jedzenie następne kilkadziesiąt euro
Impreza jest w zasadzie tylko dla Żołnierzy Doświadczonych i posiadających własny sprzęt !
Ja się na nią nie wybieram nie planuję również możliwości pożyczenia sprzętu na tą imprezę...
Generalnie widział bym na niej najwyżej tak jak pisałem wcześniej samowystarczalnych doświadczanych żołnierzy z własnym sprzętem (ich mogę wspomagać), którzy będą mieli czas i będą w stanie sobie to w razie czego sfinansować (czytaj Wilk, Elvis, Jurgen, Mpi... może jeden max 2 rekruci)
Mamy już listę na cały rok, będzie dużo więcej wyjazdów które są ciekawsze, tańsze, łatwiejsze i atrakcyjniejsze bardziej pewne zapraszam w poniedziałek !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elvis
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:03, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Czekam na pewniejsze ustalenia co do wyjazdu. Już konkretny plan organizacyjny, jak to działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Werewolf
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa,Wola
|
Wysłany: Pon 13:46, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Janek
Moje pytanie
Kogo Dręczyć? Waldka?
Bo chce wiedzieć czy mam sam sobie organizować wyjazd czy pod kogoś się podczepić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JOHNY
Odznaczony za aktywność.
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:20, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
od Waldka
Batalia obliczona jest na 600 ludzi.
Dlatego ogłaszam nabór chętnych na imprezę, rejestracja zaczyna się natychmiast, a trwać będzie do wtorku 28 stycznia (ze względu na krótki czas proszę zdecydowanych nie czekać do ostatniej chwili, ale zgłaszać się od razu).
Możliwe jest zorganizowanie transportu zbiorowego (busik/bus/autokar, względnie kombinowane z osobówkami), jednak w tym celu właśnie konieczne jest najpierw określenie liczby chętnych (podobnie z określeniem kosztów).
Koszt moim zdaniem minimum 250 PLN bez zwrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elvis
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:40, 21 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jak wygląda sytuacja z zakwaterowaniem i wyżywieniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek Krakus
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 13:27, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
znalazłem taką informacje, może się przyda
International re-enactment of the bicentenary of the Battle of Montereau 1814-2014Geographical situation : Montereau is situated to the east of Paris at the confluence of the Seine and the Yvonne in the Seine-et-Marne department.
Placement in the bivouac : The placement of the tents will be indicated upon your arrival in the "Parc des Noues", by the camp manager.
Camp: Period tents only, modern tents will not be tolerated.
Note: In case of unfavourable weather conditions, sheltered accommodation is foreseen (Hall et sports hall)
Bivouac fires: The position has been established by the camp manager, a hole is to be dug between 15 and 20 cm deep (turf to be removed and put back at the end of the bivouac)
A bucket of water is to be kept near the fire at all times.
Water: At the bivouac.
Straw: At the bivouac.
When using straw in the tents, a ground sheet is compulsory.
Rubbish: Distribution of rubbish bags (see camp manager).
Toilets: At the bivouac.
Various:
A field tavern has been set up in the bivouac.
Imperial ambulance service (operational)
Security service (24-hour)
For the horses, closed boxes are foreseen, as well as a night watch.
Montereau is a celebratory town; lots of activities will be presented during this weekend
The women's exhibition (exhibitions, tasting, conferences, fashion shows, sketches, harp concert, and numerous past trades, craftsmen and merchants …
Montereau Bicentenary 1814-2014
Friday: Setting-up of the bivouac
Saturday: 08:00 Reveille of the troops
09:30 Counting of all the troops ("Parc des Noues").
09:45 Departure of all the cavalry, reconnaissance of the Montereau 1814 battlefield.
(end around 12:30)
10:00 Manœuvres and manipulation of weapons in the "Parc des Noues".
(end around 11:45)
12:00 Lunch for the troops.
13:00 Meal for the Emperor.
14:00 Meeting of the Commanders (officers?) (Infantry, artillery, cavalry)
14:45 Placement of the troops.
15:00 Re-enactment of the Battle of Montereau.
17:40 End of the Battle.
19:00 Field tavern is at your disposal.
00:00 Curfew.
Sunday: 06:45 Reveille of the Imperial Guard
07:00 Breakfast.
07:30 Reveille of the troops.
08:00 Departure of the Imperial Guard and the Emperor (bus 50 men + staff)
Direction Mormant.
09:30 Head jousting and demonstration by the cavalry ("Parc des Noues").
10:00 Manipulation of weapons for the infantry and artillery ("Parc des Noues").
11:30 Avenue de Surville (Stèle des gendarmes - monument)
Deposit of a wreath in the presence of the Mayor and the Emperor
12:00 Equestrian statue of Napoleon.
Inauguration "Place de la légion d’Honneur"
12:30 Lunch
15:00 Empire parade and salute by the canon
16:00 End and dismantling.
The allied troops may leave the site on Sunday, from 12:00.
The presence of the French troops is indispensable until 16:00.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|